Antikvariát s více než 48 084 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Ve středu 27.3. 2024 bude osobní odběr možný pouze od 7. do 12. hodin. Ve čtvrtek 28. 3. 2024 nebude osobní odběr možný vůbec.

Zvítězíme i v globální ekonomice
Souček Ludvík

Zvítězíme i v globální ekonomice

STAV: mírně odřené desky ve hřbetu
7/10 (Pěkný stav, mírná poškození)
250 Kč
Máme více kusůNa skladě máme 3 kusů.
Množství můžete upravit v košíku.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
978-80-86946-73-3
Typ vazby
Vázaná
Počet stran
360
Rok vydání
2008
Číslo vydání
1

Český management očekávají náročné úkoly. Těžiště činnosti firem budou tvořit vysoce kvalifikované aktivity, obsahující tvůrčí prvky. Přechod k nové struktuře ekonomiky vyžaduje podstatnou změnu metod managementu, protože přechod k aktivitám, založeným na tvůrčím myšlení, vyžaduje maximální využití samostatnosti, nadšení, oslabení hierarchie a vytváření relativně autonomních struktur. Kniha významného teoretika i praktika managementu je zobecněním jeho dlouholetých zkušeností do 21 zásad, kterými by se současní manažeři měli řídit. Součástí každé ze zásad jsou i nástroje, kterými lze dosáhnout úspěchu. Z obsahu: Úkol musí být splněn; Posedlost růstem, kvalitou, ziskem a náklady; Čas a zdraví manažera jsou jeho cenným kapitálem; Být charismatickou osobností; Podpora tvůrčího myšlení; Efektivně stimulovat; Intenzivně komunikovat; Vytvořit firemní kulturu; Citlivost ke spolupracovníkům; Každému podle jeho výkonu. Kniha je napsána manažerským stylem, množství příkladů bude mnohé čtenáře inspirovat.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)