Antikvariát s více než 49 947 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný

Reklamace a vadné plnění

Antikvariát je obchod s použitým zbožím.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších změn.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená výše se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u převzatého zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží.

Práva z vadného plnění podle § 2099 až 2017 a § 2165 až 2174 občanského zákoníku může kupující uplatňovat poštou na adrese Dobřejovice, Na Návsi 45, PSČ: 251 01, nebo prostřednictvím e-mailové pošty na adrese . Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy kupující projevil vůli reklamovat zboží, o čemž prodávajícího informoval. O průběhu reklamace bude prodávající kupujícího informovat e-mailovou zprávou.
Upozorňujeme, že není možné reklamované zboží zaslat na kontaktní adresu na dobírku. Takto poslaná zásilka nebude převzata.
V případě uznané reklamace má kupující nárok na uhrazení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací.