Antikvariát s více než 48 084 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Ve středu 27.3. 2024 bude osobní odběr možný pouze od 7. do 12. hodin. Ve čtvrtek 28. 3. 2024 nebude osobní odběr možný vůbec.

Zákaznická strategie při správě společností
Lehtinen Jarmo R.

Zákaznická strategie při správě společností

STAV: ohlý roh obálky
7/10 (Pěkný stav, mírná poškození)
Ilustrace
-
80 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
EAN
9788074310942
Typ vazby
brožovaná
Počet stran
95
Rok vydání
2012

Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání zákazníků a práci s nimi ve společnostech, neboť veškeré prostředky společnosti pocházejí v konečné fázi od zákazníka. Velmi cenné jsou četné příklady a případové studie, které přibližují dobré a špatné zkušenosti v práci představenstev. Překlad Josef Bajer, předmluvu napsal prof. Ing. Jaromír Veber, CSc.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)