Antikvariát s více než 48 239 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Základní principy marketingu
Švarcová Marie

Základní principy marketingu

STAV:
9/10 (Výborný stav, minimální opotřebení odpovídající stáří)
150 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku

Máme více kusůNa skladě máme 4 kusů.
Množství můžete upravit v košíku.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
978-80-85970-87-6
Vydavatel
Typ vazby
brožovaná
Počet stran
272
Rok vydání
2016
Náklad
250
Číslo vydání
1

Publikace má napomoci v orientaci v marketingové terminologii a pochopit podstatu a význam marketingu v podnikání v tržním a dynamicky se měnícím prostředí. Marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a je charakterizována nejen v makroprostředí, ale i mikroprostředí, ve vztahu k nezbytnému výzkumu a praktickému využití marketingového mixu. Důraz je kladen i na rozdíly v propagaci produktu. Určeno pro studenty bakalářského studia.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+7)