Antikvariát s více než 50 089 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Vánoční provoz - OSOBNÍ ODBĚR

Vážení zákazníci! Osobní odběr bude možný do 19. 12. 2024 a poté až od 5. 1. 2025 . Zásilky budeme odesílat průběžně stále. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné prožití svátků.

Firma 21. století
Firma 21. století
Firma 21. století
Souček Zdeněk

Firma 21. století

(Předstihněme nejlepší!!!)

STAV: mírně naražený růžek
7/10 (Pěkný stav, mírná poškození)
Ilustrace
-
50 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
80-86419-88-6
Typ vazby
Vázaná
Počet stran
258
Rok vydání
2005

Kniha profesora Zdeňka Součka, zkušeného autora a jedné z nejvýznamnějších osobností v oblasti strategického managementu, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, jasně a srozumitelně vysvětluje principy, jimiž se má řídit firma, která chce být v náročném prostředí 21. století konkurenceschopná. Desítky praktických příkladů, jimiž autor dokumentuje tyto principy, činí knihu mimořádně zajímavou a inspirující. Jednotlivé kapitoly, doprovázené řadou praktických příkladů úspěšných firem z celého světa, vysvětlují cestu, kterou musí firmy projít a na které se musí výrazně změnit, aby mohly být konkurenceschopnými i v 21. století (Principy úspěšné firmy 21. století, Absolutní orientace na zákazníka, Silný top management, Aktivní vytváření poptávky, Hledání nových trhů, Specifické činnosti, Orientace na špičkové výsledky, Správné produkty a jejich značky, Efektivní portfolio a core business, Rychlost a pružnost, Výkonnost a motivační systém, Řízení procesů, Inovativnost, Používání moderních metod managementu, Využívání moderních informačních technologií, Ucelený systém řízení a plánování, Systém strategického řízení aj.). Závěrečné přílohy a tabulky pomohou výše uváděné zásady prakticky aplikovat ve firmách. Autor využil v knize své dlouholeté manažerské zkušenosti, poznatky, získané ze svých akademických kontaktů, ze své konzultantské činnosti i ze svých četných cest po světě. Díky tomu je kniha především praktickým návodem jak změnit firmy a dosáhnout jejich výrazně větší konkurenční schopnosti.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)