Antikvariát s více než 48 124 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Marketing od myšlenky k realizaci
Tomek Gustav, Vávrová Věra

Marketing od myšlenky k realizaci

STAV: drobně poškrábané desky
8/10 (Velmi pěkné, pouze drobná poškození)
Není v nabídce Položku již není možné objednat.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
978-80-86946-80-1
EAN
9788086946801
Typ vazby
Vázaná
Počet stran
308
Rok vydání
2008
Číslo vydání
2

Kniha významných marketingových odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí – od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, tržních specifikách, kontrole a marketingovém auditu.

Mohlo by vás zajímat