Antikvariát s více než 48 084 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Ve středu 27.3. 2024 bude osobní odběr možný pouze od 7. do 12. hodin. Ve čtvrtek 28. 3. 2024 nebude osobní odběr možný vůbec.

Strategie hodnotových inovací
Vlček Radim

Strategie hodnotových inovací

STAV: drobně poškrábané desky
8/10 (Velmi pěkné, pouze drobná poškození)
160 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
978-80-7431-048-5
EAN
9788074310485
Typ vazby
Vázaná
Počet stran
196
Rok vydání
2011
Číslo vydání
1

Publikace, které se od vás dostává vaší pozornosti, patří k žánru té odborné literatury, ze které si vnímavý čtenář pro sebe vždy odnáší poznání, které mu nezřídka nabízí i nevšední odpovědi na jeho profesní otázky a problémy. Řízení inovační aktivity firem nepatří k triviálním manažerským činnostem řídicích pracovníků jednotlivých stupňů řízení. Zvláště období globální recese let 2007 – 2010 prověřilo i naše podniky z hlediska jejich připravenosti a schopnosti adekvátními inovačními aktivitami hledat a nacházet řešení řady svých podnikatelských problémů. Opakované empirické průzkumy, provedené v souvislosti s výzkumným záměrem fakulty, nazvaným „Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy“ MSM 613 843 9905, v rámci kterého také vznikl tento knižní počin, potvrdily, že k hlavním slabinám inovační výkonnosti našich firem patří špatné proinovační klima a nedostatek strategicky významných inovací. Jde o takové inovace, které včas reagují na krizí poodhalené nebo již i zřetelně artikulované potřeby a zakládají tak nový rozvoj a růst podnikatelských jednotek. Kromě autorovy spoluřešitelské účasti na řešení zmíněného výzkumného záměru to byla léta jeho výzkumného a pedagogického zaměření a spolupráce s praxí, která formovala jeho odborné názory na hodnotové inovace. Tato odborná aktivita se stala zdrojem autorových teoretických a metodologických poznatků, podpořených praktickými zkušenostmi. V první dekádě jednadvacátého století byla dále rozvinuta metodologie hodnotových inovací, včetně určení jejich rolí z hlediska strategií vedení konkurenčního boje. V rámci řešení výzkumného záměru bylo metodicky zpracováno několik dílčích strategií managementu hodnotových inovací. Naše a zahraniční zkušenosti shodně potvrzují vysoký potenciál efektivnosti hodnotových inovací, a to díky funkčnímu a hodnotovému přístupu, jako dvěma klíčovým metodickým konceptům vytváření hodnotových inovací. Tyto a další nové poznatky z oblasti managementu hodnotových inovací, řešených v posledních letech v rámci výzkumného záměru, přivedly autora k rozhodnutí zpracovat publikaci, která by se měla pokusit o splnění těchto základních cílů: − Identifikovat a charakterizovat klíčové role kategorie „potřeb“ jako primárního podnětu pro hodnotové inovace a zdroje dalších relevantních informací pro navrhování komplexních hodnotových inovací. − Navrhnout nové pojetí inovačního procesu firmy s jinými, řetězově propojenými fázemi, včetně nové fáze „potřeby“ a s hodnotovými inovacemi jako jedinými inovačními metodickými nástroji. − Organicky propojit dílčí strategie managementu hodnotových inovací v jeden ucelený komplex strategií managementu hodnotových inovací. Strategie hodnotových inovací −charakterizovat tzv. hodnotový dvojefekt v podobě maximalizace hodnoty pro zákazníka (efekt subjektu poptávky), generující růst hodnoty firmy (efekt subjektu nabídky). − Klíčové metodické části doprovodit ukázkami praktických aplikací. Předkládaná knižní publikace je určena k praktickému využití manažery jednotlivých úrovní řízení a všem ostatním odborníkům, kteří jsou zodpovědni za inovační procesy ve firmě, za její rozvoj a růst. Je také určena jako vhodná učební pomůcka pro studenty vysokých škol ekonomického a technického zaměření.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)