Antikvariát s více než 48 189 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
B-to-B marketing
Lošťáková Hana

B-to-B marketing

Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí

STAV: drobně poškrábaná a ušpiněná obálka
8/10 (Velmi pěkné, pouze drobná poškození)
Není v nabídce Položku již není možné objednat.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
80-86419-94-0
Typ vazby
brožovaná
Počet stran
186
Rok vydání
2005
Číslo vydání
1

Zvyšující se dynamika technologických změn a exploze inovací vedou často k nárůstu překvapivých forem uspokojování potřeb zákazníků, k prohlubování diferenciace jejich požadavků, ke zkracování životních cyklů výrobků a k zostřování konkurenčního boje. Průmyslové podniky jsou nuceny v boji o přízeň zákazníků být stále pružnější a aktivnější. Prosazení marketingových přístupů v řízení podniků nemůže vyřešit vytvoření marketingového oddělení; marketingový přístup by se měl stát základní filozofií podniku. Vzhledem k tomu, že ne vždy se to daří a že manažeři pro vlastní realizaci v podniku nemají dostatečné znalosti, vydává nakladatelství Professional Publishing knihu doc. Ing. Hany Lošťákové, CSc. „B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí“. Jednotlivé kapitoly knihy vedou čtenáře od obecných principů strategického managementu podniku a jeho vývojových fází k vytváření strategické struktury podniku – strategických podnikatelských jednotek. Důležitou částí knihy jsou pasáže o strategické marketingové analýze, rámcové analýze tržního prostředí, analýze marketingového makroprostředí, velikosti a vývoje tržní poptávky po výrobcích a pozice podniku na trhu. Kniha se dále věnuje situační analýze současných a potenciálních trhů, analýze zákazníků a konkurence, pozornost je věnována segmentaci trhu podle potřeb a hodnoty zákazníků. Kniha je určena především těm, kteří se přímo podílejí na výzkumu tržního prostředí a na stanovování účinných strategií, vedoucích ke zvýšení konkurenčních schopností podniků, operujících na dnešních B-to B trzích.

Mohlo by vás zajímat